tisdag 4 juni 2013

Glädje kan stavas 8,5

Okej, håll i er, här kommer riktigt jävla glatt inlägg.

Igår kväll var jag inte så positiv, minst sagt. Ikväll är tongångarna annorlunda. Det började med att jag mötte upp mina kollegor Anna och Linnea imorse för att morgonjogga lite, klart bra sällskap att ha med om man ska testa sitt knä. Vi tog en sväng runt Djurgården och tjejerna VR snälla mot mig och tog det väldigt varligt. Enda gången som det blev lite tuffare var mot slutet då Linnea utmanade mig i en spurt, eller om det var tvärtom. Tyvärr vet vi inte hur det skulle kunnat sluta då hon blev blockad av byggjobbare. Nästa gång?




Rundan avslutade vi med gofrukost från Kura. Om inte annat för att man behöver frukost så för att fira att knät höll sig i skinnet under löppasset.



Kvällen blev också riktigt bra. Jag besökte Alewalds för att lyssna på vinnarna av damklassen av Ö till Ö 2012, Helena Lindahl och Linda Sernfalk. Det var mycket inspirerande att höra tjejerna berätta om deras upplevelse, kanske även lite skräckfyllt. Dessutom berättade Erika Rosenbaum om Swimrun som hon arrangerar i Hellasgården fyra torsdagar under sommaren, det måste man ju testa.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar