måndag 3 juni 2013

Upp som en sol...

Okej, håll i er, här kommer ett riktigt jävla gnälligt inlägg.

Men jag börjar med något glatt, nämligen gårdagen. Om nu någon missade det så var det helt fantastiskt väder igår, och jag hade en helt fantastisk dag. Det började med superskön cykling med Evelina och Ulrika, med tillhörande långfika på Äppelfabriken. Vi satt där och njöt av solen och det goda fikat hur länge som helst, hur länge vet jag faktiskt inte. Tur det kanske.



På eftermiddag/kväll hade vi samkväm med kollegorna ute hos min chef Caroline i Hökarängen. Det bjöds på mycket gott att äta och dricka och vi kunde sitta ute i trädgården hela kvällen. Det var verkligen jätteroligt att träffa alla kollegor utanför jobbet under avslappnade former, vi är många som är ganska nya på jobbet så det var kul att få lära känna varandra lite mer. Tiden gick dock alldeles för fort, för hux flux var det dags att åka hem.




Ikväll var jag dock inte lika uppåt. Jag åkte in till Eriksdalsbadet för att simma med klubben, men jag var inte speciellt taggad och inte blev det bättre när vi väl kommit igång. Jag tyckte verkligen att det var urtråkigt ikväll, dessutom gick det inte speciellt bra heller. Efter en timme fick jag nog och gick hem. Måndagar är ingen bra träningsdag för mig.

Imorgon bitti ska jag dock testa att springa lite igen, det håller jag tummarna för att det ska gå bättre.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar