torsdag 24 maj 2012

Torsdagspower

För någon vecka sedan när jag skulle ut på ett kvalitetspass på FRA-slingan så vände jag efter tio minuter pga av några droppar regn och lite småkyligt väder. Men ikväll vet jag inte vad som skulle ha kunnat stoppa mig. Hade det inte varit för att jag ville hinna tvätta lite innan helgen och, måste erkännas, för att hinna hem till semifinal nr 2 i Eurovision Song Contest skulle jag kunnat vara ute hur långe som helst. Så länge det var ljust i alla fall.

Ute på slingan körde jag lite powertraining, 6/5/4/3/2/1min på tunga växlar. Jag höjde en växel och intensitet med den fallande längden på intervallerna. Denna träning gör jag för att bli starkare och för att träna rulltramp, vilket jag verkligen behöver.

Under nedcyklingen passade jag på att ta lite bilder, av blandad art.















- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar