torsdag 17 maj 2012

Christ fly to the sky

Medans Kristus flyger till himlen så passade jag på att träna på att springa och cykla istället. Det hade såklart varit coolt att kunna flyga, men jag nöjer mig med att bli snabbare på land. I vattnet också för den delen, men inte just idag.




Det började med att en morgonpigg Alexander ringde till en ännu morgonpiggare Thomas och vips var ett löppass uppstyrt. Vi möttes en dryg timme senare vid Pampas Marina och sprang sedan via Kastellholmen och Hagaparken vidare hem till mig för att avsluta det trevliga passet med lite kaffe på balkongen.




Efter löpningen åkte jag ned till Bromma Blocks för att shoppa loss lite. Passade även på att hjälpa min bror Håkan att köpa cykel, försökte styra honom mot racercyklarna men det gick han inte på. Han ville tydligen sitta lite mer upprätt. Okej då, vi är alla olika.

Senare på eftermiddagen kollade jag in Giro d'Italia på Eurosport och blev såklart sugen att ge mig ut och cykla. Så det blev några åttor på FRA-slingan.

Nu blir det hockey resten av kvällen.

Heja Sverige!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar