torsdag 10 maj 2012

Svacka

De senaste dagarna har jag verkligen hamnat i en svacka, jag känner inget som helst sug efter att träna. Igår vända jag t o m hem efter tio minuter eftersom det regnade. Inte likt mig alls. Men det är väl bara att lyssna på kroppen, vill den inte så finns det säkert en anledning.

Men, vad passar då bättre när man är nere i svackan än en inbjudan till fest? Och det var precis vad som skedde idag, då detta damp ned:




Så den andra juni kl.12 börjar festen och jag tänkte hänga i grupp C och hoppas på att det är många som vill hänga med mig fram till 15:45 ungefär. Och varför inte någon timme på Östermalms IP gräsmatta och snacka skit efteråt. Det brukar ju vara supermysigt.


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det går upp och ned för alla!

    Vi kanske ses 2 juni;)

    Tjing!

    SvaraRadera
  2. Den festen tänkte jag också gå på och kommer göra allt för att hänga dig i hasorna ända till 15.45 ;-)

    SvaraRadera
  3. Lätt att dra på sig onödiga skador och förkylningar om man inte lyssnar på kroppens signaler.

    SvaraRadera