torsdag 17 maj 2012

Playitas - Tillbakadrömmar

Igår kväll såg jag på Facebook att en kompis bokat en resa till Playitas, inget chockerande direkt eftersom hon kollade av stället med mig efter att jag själv varit där, och vips sprang många trevliga minnen snabbdistans på mina hornhinnor. Pulsen steg och jag kunde knappt somna, haha.

Jag har tidigare sipprat ut några bilder, men här kommer några fler. Vad tror ni var mitt starkaste minne?






















- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Det verkar lovande med maten i allfall och det känns tryggt!

    SvaraRadera
  2. Mitt Starkaste minne: Alex solbränna i hård konkurrens med glass i stora lass!

    SvaraRadera
  3. Camilla, halvpension och du ska inte behöva förlora ett enda gram :-)
    Susan, det fanns ju så mycket mer än glass på dessertbordet. Sedan har vi ju den numera legendariska ölhävningstävlingen.

    SvaraRadera
  4. *skrattar* det viktiga är inte att vinna, det är att deltaga (snapsglas hitåt ;-)

    SvaraRadera