tisdag 29 maj 2012

Tisdagslånga intervaller




Förra tisdagen styrde Krister upp cykelpasset, så det var väl inte mer än rätt att jag fick ta på mig ansvaret ikväll. Tillsammans med Susan och Cecilia åkte vi ut till Lovön och FRA-slingan för att köra lite intervaller. Dagen till ära bjöds det på åttaminutersintervaller, som vi körde sex gånger. Bättre fantasi hade jag inte, även om jag hade tänkt bjuda på något mer. Men det får vi ta en annan gång.

Vi la upp passet så att vi cyklade ut fyra minuter och vände sedan, på så sätt kom vi tillbaka till samma ställe och fick ta vilan tillsammans. Krister blev lite av min hare som jag fick försöka jaga ikapp hela tiden, någon gång lyckades jag men inte många.

Tack för ikväll tisdagsgänget!

Och tack Krister för lånet av bilden! :-)

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar