söndag 18 december 2011

"Årets sista långpass" på gång

Efter lite velande och några snoozningar bestämde jag mig så för att köra. Jag blir med på "Årets sista långpass", även om jag nog kommer att springa långpass både på julafton och nyårsafton. Jensa har ju lovat att dra ihop ett gäng uppe i Ö-vik, hoppas att det gått bra för honom. Sedan har Lina lovat långpass på nyårsafton, men där är jag inte orolig.

Morgonens stora frågetecken har annars varit vilka skor jag ska ha idag, svaret blev:




Hoppas att de funkar, det kan faktiskt bli rejält fiasko. Ursäkta ordvalet.

Hårdingarna tänker springa 61km idag, själv hoppas jag på att hänga med i 30. Jag siktar på att springa längre än Paula och Tobbe i alla fall :-)

Snyggast mössa kommer jag i alla fall att ha. Krister sydde upp denna kollektion i begränsat antal inför Luciatåget förra lördagen. Oanade talanger, helt klart.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar