torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dan...

Jag och en kollega konstaterade i eftermiddags att det är sjukt svårt att räkna den där ramsan, men jag tror att jag fick till det. Imorgon är det ännu mindre svårt.

Annars har det faktiskt varit lite träningssnack på jobbet idag. Först så snabbfikade jag med Alexandra, som under förra veckan kommit igång så fint med löpningen men som kommit av sig den här veckan. Eller som hon sa, "Jag har inte tränat en enda gång den här veckan, förutom i måndags då" That's the spirit! En gång är ingen gång. På't igen bara!

Senare så diskuterade jag träning med Pia som har skaffat PT med inriktning på löpning och som är heltaggad. Vi pratade lite mål, det var Tjejvasa och Lidingöloppet etc. Men någon Ironman kan hon inte tänka sig. Okej, sa jag, jobbar vi tillsammans om två-tre år så ska du inte komma undan. Pia, kom ihåg vem som sa det först!

Väl hemma så skulle snack omsättas i handling. Men jag hade sån beslutsångest, skulle jag packa först och simma eller skulle jag springa och packa sen. Det föll på löpning. Skönt att kunna välja sådär!

Efter träningen slängde jag ihop en liten omelett. Mums!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar