torsdag 15 december 2011

I tider som dessa...

I bilen på vägen hem från jobbet hörde jag en av mina absoluta favoritlåtar, med en av mina absoluta favoritband. Tänk vad P3 kan bjuda på ibland, en akustisk liveversion dessutom. Lyssna och njut!



Medan ni lyssnar kan ni ju alltid fortsätta läsa.

Det är mycket att göra i dessa dagar.

Man ska köpa julklappar. Återstår tydligen. Tur att jag inte behöver köpa så många.

Man ska planera in sin träning under årets sista veckor. Äh, det är väl bara att träna varje dag så löser det sig. Eventuellt minus resdagar.

Man ska komma på nyårslöften som man sedan bara kommer att bryta. Det hoppar jag i år igen tror jag.

Man ska anmäla sig till Ironman Kalmar. Anmälan öppnar på tisdag, så det är bara att skrapa fram 4-5000 spänn och ställa sig i kön.

Man ska ordna boende i Kalmar 16-19 aug. Enligt uppgift redan klart. Yeah!

Listan kan göras lång.

Medans träning är den självklaraste saken i världen för många av oss så är det inte helt självklart för andra. Jag fikade med en kollega som stolt meddelade att hon kommit igång med löpningen och funderar på att gå med i löpklubben på gymmet. Just do it!

Dagen avslutades med en skön runda runt sjöarna med Mia. Det skvallrades lite om skvaller och det pratades lite om puls och lite om framtiden.

Tack för ikväll Mia!

3 kommentarer:

  1. Bästa musiksmaken ju, FF rules! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack Anonym, jag är rätt nöjd med min smak själv :-)

    SvaraRadera
  3. Tänk vad lite övertalning till att hänga med på en konsert kan göra för musiksmaken :)

    SvaraRadera