söndag 4 december 2011

Andraadventslöpning

Fortfarande ingen julstämning, inte ens tillstymmelse till vinter. Oavsett så är det andra advent idag och nedräkningen fortsätter. På Funbeat såg jag att Elin dragit ihop ett andraadventslångpass idag, så jag hakade såklart på. Vi möttes upp halv tio på Slussen och gav oss sedan av genom den i det närmaste öde stan bort mot Brunnsviken.





Om än inget vinterväder, men riktigt skönt ändå. Samtalsämnena var väldigt varierande och i många fall riktigt spännande. Bara en sak som geocashing, mycket spännande. Eller kyrkor och begravningsplatser, inte mina topics men ändå.





Vid Karlbergs slott lämnade jag kartläsare Peter, allvetande Fredrik och eventmakare Elin för att ge mig av hemåt.





Tack för dagens sköna andraadventslångpass!

Snart vankas adventsfika med Big Mike, blir det på Bromma Blocks tro?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar