måndag 29 april 2013

Tuff start!

Starten på den här veckan var sannerligen tuff. Passet som sådant lät inte så farligt, 10km lätt distans, men benen var allt annat än sugna på löpning imorse. Sega och ömma efter gårdagens långpass, lite av ömheten tillskriver jag de nya skorna. Eller egentligen mig själv som skolat in dem lite väl vårdslöst.

Förmiddagen var ingen höjdare heller, trots okej frukost var jag nog lite låg på energi. Att jag fick agera vaktmästare och städare gjorde faktiskt mig gott. Det är inte så vanligt att jag påverkas av låg energinivå, men idag så blev jag märkbart kinkig av att lunchen blev senare än planerat. Men å andra sidan så dök Mia in och gjorde mig sällskap på lunchen, det var väldigt uppskattat. Ofin som jag är delade jag inte med mig av min supergoda lasagne, men kaffe fixade jag såklart.

Eftermiddagen gick helt klart lättare.

Imorgon vankas långa intervaller, jag är redan nervös. Lika bra att lägga sig i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar