lördag 6 april 2013

Rolig solig start

Starten på den här helgen har varit riktigt bra. Först var jag ute och tog någon öl med några triathlonvänner, både nya och gamla, igår. Mycket trevligt, det är ju inte ofta man träffas i civila kläder.

Sedan passade jag på att köra veckans långpass idag, eftersom de hotat med snöoväder imorgon. Dessutom var det ju ett helt grymt väder idag. I vanlig ordning så tog jag svängen runt Kastellholmen. På vägen hem mötte jag glada Hanna på Västerbron, vi stannade till och snackade lite och det gav en bra boost inför mina sista 10km. Passet gick i 4:45-tempo och de sista 6km ökade jag tempot ner mot tävlingsfart, sista gick till och med på 4:06. På en vecka har jag alltså gått från november- till januariform. Alltid något.

Nu ska jag hem till Mia och Mårten på middag, det har utlovats grillpremiär. Gott! Dessutom ska det såklart bli roligt att höra vad Malte tyckte om Playitas, misstänker att han gillade det.

1 kommentar:

  1. Låter som en fin lördag! Härligt pass du fick till också!

    SvaraRadera