söndag 28 april 2013

Mitt val!

Att jobba i en godisaffär gör inte saken lättare att välja vilken sort man ska välja. Tvärtom. Sedan jag började på Löplabbet för två månader sedan har jag försökt att välja ut nästa mängdsko, den nuvarande är slut sedan länge. Mina fötter är så skapade att jag har en hel uppsjö att välja mellan, vilket inte gjort saken lättare. I torsdags tog jag dock ett beslut. Droppen som fick bägaren att rinna över var att vi fick in Asics Nimbus i årets Stockholm Marathon Edition. Jag vågar knappt erkänna att det var utseendet som var droppen.







Igår testade jag den på ett kortare pass för att känna av den inför dagens långpass. Jag skulle inte rekommendera någon att köra 30+ andra passet i en ny sko, men det är ett medvetet val jag gör och skulle det visa sig bli fel så har jag bara mig själv att skylla på.

Jag återkommer, hoppas jag, med hur det gick :)


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar