söndag 7 april 2013

Omväxling förnöjer?

Om nu någon undgått att notera det så har vädret idag, i Stockholm i alla fall, var mer än lovligt omväxlande. När jag vaknade imorse var det full snöstorm ute, men två timmar senare var det samma fina väder som igår. Och tur var väl det, för just då hade Mia, Jenny och jag stämt träff för en runda runt sjöarna. Det är verkligen inte varje dag vi springer ihop, så det blev en riktigt trevlig runda som dessutom blev grymt skön tack vare solskenet.

Under eftermiddagen kom snöovädret tillbaka, men det gick över lagom till att jag skulle gå till tåget för att åka in till Eriksdalsbadet. Jo, det är sant, jag åkte in och simmade med klubben och blev så där jobbigt påmind om att det inte går att vila sig i form. Om jag nu nånsin trott det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar