söndag 28 april 2013

Svettigt värre




Som vi har väntat!

Nu är det i alla fall gjort!

Shortspremiären för året gjordes igår och följdes upp på dagens långpass. Men när jag mötte en massa cyklister i kortbyxor så förstod jag egentligen inte varför jag tvekade innan. Det var hur skönt och ledigt som helst med fladdriga shorts istället för långa tights. Något som jag dock inte märkte så mycket av var att jag svettades en del, saltränderna på kepsen avslöjade detta faktum.

Benen skötte sig riktigt bra idag, kanske gillade dom vädret. I så fall var vi två.

Annars så svängde jag ihop en köttfärssås i eftermiddags, långkok på söndag är en av nycklarna för att kunna springa till jobbet senare under veckan. En del tog jag för att laga ihop en lasagne, bra matlådemat.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar