onsdag 24 juli 2013

Visst rullar det




När det blev bestämt att jag skulle följa med Mia och Mårten till Östersund så började de direkt att planera veckan. Bl a bestämdes det att jag skulle ta med rullskidorna, vilket jag nog inte kommit på själv. "Det är ju dumt att åka till Östersund utan att åka rullskidor", tyckte Mia. Det var såklart bara att hålla med, vilket jag absolut inte ångrat.

I söndags fick jag till mitt första pass på skidstadion och idag mitt andra. Det var ett tag sedan jag åkte senast, men det gick okej i söndags och idag gick det ännu bättre. Då körde jag helt slut på armar och rygg, vilket kanske tyder på dålig teknik, men idag kändes det inte så farligt. Framförallt var nog balansen mycket bättre idag. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag får till något till skidpass innan veckan är slut.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar