fredag 12 juli 2013

Ankballe!

Jag hade ju en så bra känsla!

Vaknade upp tidigt i morse och solen sken. Cyklade in till jobbet i solskenet. Ställde in min Garmin 910 på fyra stycken fyraminutersintervaller, a k a Norska fyror. Gav mig av nerför Kungsgatan, fortfarande i solskenet. Härligt!

Då kommer det. Hugget. Eller huggen snarare. Lite som löparknäkänsla, för er som haft det. 677 meter, sedan var det bara att vända. Tänkte att jag kanske kunde ta en femma i alla fall, men jag tog mitt förnuft.

Jag fick ju i alla fall se Nybrokajen. I solskenet.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Låter ju inge kul...och det faktum att solen sken är ju inte heller särskilt kul...om man (läs:du) saknar solbrillor vill säga...:-). Tack för senast! Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det var lite segt. Som tur var så hade jag ett par löparglajjer också ;-)

      Tack själv!

      Radera