lördag 29 september 2012

Tung dag


Idag har det varit tungt, riktigt tungt.

Det började med att jag hjälpte Diskbråcks-Roger, FKA Lårbens-Roger, att bära upp ett vapenskåp. Vapenskåp är verkligen ingen lätt historia, även om det är ett litet. Plus att det är rätt så otympligt. Men är man två går det bra ändå.

Sedan åkte jag ut på Hälsans ö, Lidingö alltså. Sista helgen i september betyder ju Lidingöloppet, och ett antal kompisar skulle ju springa. Det är inte så lätt att hinna heja utefter banan, men i målfångan lyckades jag fånga in Mattias som kom in på 2:28. Tungt! Sedan Lisa och Kajsa som sprang in på 2:56 och 2:39. Tungt tungt!

Kul att få hänga i målfångan och känna stämningen och ta del av intrycken. Nästa år måste jag bara vara med, och då är det ju silvermedaljen jag går efter.



Efter loppet var jag riktigt taggad att träna, så efter att jag kört igång den burgundiska biffgrytan så hann jag besöka gymmet för en snabbis.




Sedan hem igen och slutföra grytan.


Och inmundiga den, förstås.


Imorgon tänkte jag satsa på lite mer fart istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar