onsdag 5 september 2012

Enkelspårig

Njuter till fulla av att ha säsongsvila, funderar på att köra det September ut och sedan börja tagga igång ordentliget inför nästa säsong i Oktober igen. De senaste veckorna har inneburit minimalt med träning, lite finjogg i Turkiet och något litet cykelpass. Den här veckan har börjat med två gympass där hela kroppen fått sig en duvning, inte minst benen. Jag märkte knappt att de utsattes för någon prövning, men imorse blev jag brutalt påminnd. Det är ju ofta så att den värsta värken kommer dag två. Så när jag skulle till gymmet idag så övervägde jag starkt att ta bilen, men hundra meter promenad skulle kanske mjuka upp ljumskar och lårens baksidor. Kanske blir detta veckan då jag bara gymmade, några pass till borde jag väl få in.

Hur vilar ni?

2 kommentarer:

  1. Just nu vilar jag mest hos sjukgymnasten..lite småjogg har det blivit och ett och annat simpass.Har varit skönt med lite vila och halvslapp träning ett tag men nu är det dags att ladda om igen och tagga till på nytt!=)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det är ju inte så länge kvar tills "Det stora äventyret"

    SvaraRadera