tisdag 25 september 2012

Inte lätt!

Det har varit en ganska tung dag idag.

Jag blev hetsad att ställa mig på en våg idag på jobbet. Men herregud! Skönt med spontana kollegor, den visade tydligen något kilo mer än väntat. Det har tydligen blivit lite för mycket av det goda den senaste tiden :-)

Kvällens löpning gick ju inte direkt lätt heller, benen var rejält tunga. Tänk vad lite styrketräning kan sabba löpningen. Men på längre sikt är det såklart positivt ändå. Sedan är det ju mellan två säsonger och helt naturligt.

Dagens roligaste var annars efterdagens gissningslek om vad jag kommer att ha på mig imorgon, som en viss liten kollega ägnade sig åt. Det blir nog inte det du tror :-)

Om inte, jo det roligaste var ju såklart att jag blivit farbror för tredje gången. En liten tjej blev det.

4 kommentarer:

  1. Kan det vara styrketräningen som böjar synas på vågen??

    SvaraRadera
  2. I min sport är mera vikt oftast lika med högre hastighet...:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer helt klart att gå undan på söndag :-)

      Radera