onsdag 28 mars 2012

Tuff tisdag




Igår kväll körde jag dubbla pass med klubben, först löpning och sedan simning. Löpningen bestod i backintervaller, vi letade upp en backslinga i Tanto som var ca 500m uppför och ungefär lika nerför och den körde vi fem gånger. Mattias och jag körde tillsammans och vi höll ihop bra, tills sista intervallen då han hängde mig rejält. Han är helt klart stark min gode vän, men vänta bara.

Efter löpningen gick vi sedan över till simning, och kvällens pass var i stort en kopia från förra veckan. Huvudserien var 150m från lugnt till hårt, sedan 3x50m progressivt, 3x50m med 7-5-3 andningar avslutat med 25 MAX / 25 lugn rygg. Rejält tufft, speciellt med backe i benen. Som det ska vara, såklart.

Ikväll flyttar min nya cykel in, oj vad jag längtar.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar