fredag 9 mars 2012

Det sämsta med simning...

Hittills i alla fall. Jag är lite känslig mot kloret i vattnet, eller egentligen är det väl när det reagerar med skiten i vattnet. Har vi någon kemist, eller läkare för den delen, som kan förklara? Det resulterar i hejdlösa nysningar, allergisymtom helt enkelt.

Igår kom ett nytt sämsta. När jag skulle skjuta ifrån i starten så råkade jag vika ihop tårna och sparka till. Satan i gatan vad ont det gjorde! Jag var tvungen att vända tillbaka och samla mig några minuter. Sedan gick det att fortsätta, men med viss ondo. Värst var det när jag klev upp och skulle stötta på foten, det kändes fan som att något var av. Men det är nog bara någon sena som fått sig en jävla smäll. Idag har jag varit tvungen att gå i löparskor på jobbet, och det har ju noterats. Varför har du så fula skor? Va fan, det är ju mina Asics DS Trainer. Finns ju klart fulare! Jag skulle tagit mina Icebugs!

Annars då?

Trevlig fredag!

Ta ett glas rött vettja!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Aj, trodde nästan det var noll skaderisk på att simma... Skål (men jag sparar min tills imorgon)

    SvaraRadera