onsdag 21 mars 2012

Små steg

Igår kväll körde jag mitt andra pass efter förkylningen och det blev simning med klubben. Det är märkligt hur konstigt det känns att komma tillbaka, men jag gör det i små steg för att inte chocka kroppen för mycket. Jag tog det ganska lugnt, även om det inte blev så lugnt som jag hade tänkt mig.

Huvudserien bestod av en loop med:

50m accelererande
3x50m progressivt 1-3
150m (50m tretaktsandning, 50m femtakt och 50m tre- eller sjutakt)
25m Max! 25m löst på rygg

Det var kul att vara tillbaka och träffa mina träningskompisar igen och speciellt roligt var det att se Mattias på träningen. Mattias har jag berättat om tidigare, han är en gammal kollega som jag först lurade att börja springa halvmarathon och sedan marathon. Nu har jag dragit in honom i triathlonsvängen också. Så det kan gå :-)


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Jo, jag är rädd för vart detta kommer att landa. Hitta inte på något nytt bara!!

    SvaraRadera