onsdag 16 november 2011

Tillbaka vid sjöarna

Andra passet på en vecka blev ett tvillingpass, typ. Vet inte om jag äger rätten, men för mig är numera Sjöarna (Lötsjön och Råstasjön, ni vet) tvillingsjöar med Jacqueline Kennedy Onassis Reservoir i Central Park.


Benen gav ett något ambivalent intryck, farten var helt okej medans känslan var helt obefintlig. Det kändes som att benen bara hängde och dinglade under kroppen och att de var helt okontrollerbara, dessutom så var de ömma som dagarna efter en mara. Hoppas att muskelfibrerna kommit till rätta nu bara, jag är ju så sugen på att smyga igång den kommande säsongen.

Slutligen vill jag bara dela med mig av en låt som blivit en favorit på sistone, inte undra på det.




2 kommentarer:

  1. Säsongsvilar du? :)

    SvaraRadera
  2. Haha, det kan man ju faktiskt tro. Jo, det gör jag nog även om jag egentligen inte innerst inne trodde att jag skulle göra det. Inte så tokigt att säsongsvila NYCM va? :)

    SvaraRadera