söndag 20 november 2011

Surprise!


Överraskande fint väder och överraskande sega ben. En sak som definitivt inte var överraskande var att sällskapet var supertrevligt. Tack Mia för att du lyckades få mig att kämpa mig genom gårdagens Kastellholmsrundan!

Jag brukar inte ha så svårt att komma igång efter en mara, det brukar bara ta några dagar sen är jag på gång igen. Eller lurar jag mig själv nu? Kan det i själva verket vara så att jag brukar köra alternativ träning, typ cykel, efter mina maror så att det är därför jag tror det? Är det i själva verket normalt att det tar någon vecka att komma igång igen? Kan det vara så att jag kanske ska se dessa veckor som min säsongsvila och njuta av den?Hur det än är med den saken så vill jag komma igång igen och känna suget efter träningen igen. Jag vill känna suget att komma igång med simningen igen, att känna suget att åka ner till Eriksdalsbadet och kämpa tillsammans med mina klubbkamrater. Jag vill känna suget att köra tretimmarspass på spinningcykeln, eller att skruva ihop min trainer som jag köpte för ett tag sedan. Men men, allt detta kommer nog snart. Det är jag helt övertygad om.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar