tisdag 27 november 2012

Tråkig och rolig

Men vilken tråkig dag. Eller, vilket tråkigt väder det varit idag. Skittråkigt faktiskt. Så tråkigt att jag hoppade över att köra kvalitetspasset med klubben ikväll, jag nöjde mig med simningen. Simningen var dock riktigt rolig, vi simmade progressiva hundringar och femtior. För att kalibrera farter, tydligen. Hoppas att vi gjorde det också.

Men rolig också. Jag hälsade på Mia, Mårten och Malte i eftermiddags och där bjöds det på både nybakat och tricks. Mycket trevligt! Jag fick med mig nybakat hem också, det satt finfint som kvällsfika.

2 kommentarer:

  1. Det finns ingen tråkig dag, bara tråkig inställning ;)
    Nybakat skapar glädje!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt Roxen, med rätt inställning så ska ju inte vädret spela någon roll :-)

    SvaraRadera