onsdag 21 november 2012

Förnedrad




Idag mötte jag upp Mattias, Björn och Alex för lite backlöpning i Hagaparken. Efter en halvlång uppvärmning så gav vi oss av mot backen och väl där så bestämde vi oss för att köra korta varianten. My ass! Denna "korta" variant var dels längre och dels brantare, definitivt, än de jag brukar köra. Första och eventuellt andra hängde jag på hyggligt, men sen så blev jag bara mer och mer förnedrad. Sista löpningen sprang jag med Mattias till en början, men sen försvann han och jag var mest nöjd över att jag överlevde. Efteråt sa han att han lämnade mig när jag började gå, fartmässigt kanske jag gick men tekniskt sett sprang jag faktiskt. Tufft!

Annars har inte mycket hänt på surdegsfronten, det har inte börjat bubbla än. Jag satte till lite rågmjöl i hopp om att det skall komma igång, imorgon bitti kollar jag igen. Skam den som ger sig!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar