fredag 29 mars 2013

Med ett leende



Jag är ledsen, men jag måste bara lägga upp en fånig liten bild som illustrerar dagens lilla löpsväng. Det kändes direkt att det skulle bli en leende runda. Den senaste tiden har ju inte varit speciellt leende, om man säger så. Men idag satt det fastklistrat från start till mål och jag delade med mig av det i de fall det behövdes. Mot slutet av passet kom jag ikapp en 75-årig man på cykel och han berömmer mig för mitt fina löpsteg, lika roligt som oväntat. Vi slog följe en liten bit innan våra vägar skildes åt. Den sista biten blev om möjligt ännu lättare. Tänk vad en sådan liten skitsak kan göra så mycket.

4 kommentarer:

  1. Glad påsk och härligt med en solskenrunda idag! Sånt värmer alltid!

    SvaraRadera
  2. Bland det bästa med leenden är att de ofta smittar av sig, så mer sådant! :-) Alltid roligt att få beröm också så ta åt dig av det! Ha en fortsatt glad påsk! :-)

    SvaraRadera