onsdag 13 mars 2013

Gymmet å jag!

Vi har ett ganska komplicerat förhållande, gymmet och jag. Kanske kan man kalla det ett påochavförhållande, jag försöker hålla mig därifrån men faller tillbaka då och då. Lite som Moneybrothers förhållande till Joanna. Vi borde kanske satsa på ett mer seriöst och kontinuerligt förhållande.

De gånger vi ses så är det på lite olika premisser, ibland blir det bara ett snabbt pass och ibland blir det lite mer grundligt. Ibland utnyttjar jag bara löpbandet och ibland så utnyttjar jag hela gymmet. Ibland ses vi flera dagar ibland och ibland går det flera veckor mellan våra träffar. Den här veckan sågs vi både igår och idag, igår blev det en snabbis på bandet och idag härjade jag runt bland vikter, stänger och maskiner. Sån är jag.

Idag ska jag bli skuggad av chefen på jobbet, det ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar