måndag 9 april 2012

Skön avslutning på påsken




Efter en hel massa träning den här påsken avslutade jag den med att lufsa runt i Solna/Sundbyberg med Lina och Krister. Benen är verkligen inte på topp nu, ganska slitna faktiskt. Inget konstigt i det, tränar man blir dom ju det till slut. Hoppas att jag är klok nog att ge dem lite vila nu bara. Och lite bra mat att reparera sig med. Och lite rester från påskägget att sabba det lite med.

Tack Lina och Krister för att ni orkade dra runt mig ikväll!

p.s

Egentligen vill jag inte säga det här, men på vågen innan simningen i förmiddags visades de lägsta siffror jag sett på säkert 20 år. Vore jag Aftonbladet eller Expressen skulle jag kunna sälja en hel del lösnummer på min "metod", men jag hoppar nog det.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Ja men det syns ju på bilderna Thomas!! Inte för att du behövde det men jag skrev ju ganska nyss och undrade om du håller på försvinna... Bra jobbat på alla vis!

    SvaraRadera
  2. Du menade försvinna på det viset? :-)
    Nä, nu får jag allt sluta upp med påskäggsdieten och börja med lite riktig mat så att jag går upp de två kilo jag tappat under senaste veckan. För att inte tala om hur dåligt jag mått :-)

    SvaraRadera