fredag 27 april 2012

Torsdagsdubbel

Normalt kör jag, de gånger jag gör det, dubbelpass på tisdagar. Men den här veckan blev det på en torsdag. Inte dumt det heller.

Först körde vi 90min distans med 5min fartökning till tröskelfart @30, 40, 50 och 60min. Detta gjorde vi runt ett geggigt Årstaviken. Jag fick en bra hare i form av Max, jag försökte ta rygg men han drog alltid i slutet.

Sedan ombyte för simning. Passet var grymt enkelt, efter insim körde vi 50m följt av 100m osv så långt man hann tills timmen var över. Vi kom till 400m x 2, sista pressade jag på bra.

För övrigt får ett antal medtrafikanter IG ikväll. Ska det vara så jävla hetsigt? Vad är det som gör att ni är så jävla viktiga? Starta tidigare om ni nu har en tid att passa. Basta!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar