torsdag 26 september 2013

I nya skor mot lördag




Säsongen börjar verkligen gå mot sitt slut. Tävlingsmässigt har jag Lidingöloppet, på lördag, och Hässelbyloppet, om två veckor, kvar. Nu på morgonen har jag gjort mitt sista pass inför lördag, det gjorde jag i mina nya skor, ett par Asics Cumulus, och solsken. Även om benen var lite sega så var det grymt skönt att komma ut på morgonkvisten för en lite lätt jogg med inslag av några fartökningar på slutet för att väcka benen och höja pulsen.

Nu återstår bara att ladda på med bra mat och god sömn fram till lördag. Jag har goda förhoppningar om att jag ska kunna putsa mitt pb med några minuter, och går allt perfekt så kniper jag silvermedaljen. Men det vore bara en stor bonus.


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Jag tror på silvermedalj! Lycka till och glöm inte njuta!

    SvaraRadera