onsdag 11 september 2013

Lite på mellis

Ja, just nu känns det så. Det är väldigt mycket just nu som är på mellis. Jag är lite mellan förkyld och frisk. Vädret är lite mellan sommar och höst. Livet är lite mellan Ö till Ö och framtiden. Många har säkert upplevt det här med tomheten efter ett upplevelse som man sett fram emot mycket och länge, så är det i alla fall för mig efter Ö till Ö. För det var verkligen en helt enastående upplevelse som jag är så jäkla glad att jag fick vara med om. Men nu då? Jo, det är ju Stockholm Halvmarathon på lördag och sedan är det Lidingöloppet om ytterligare två veckor. Men det är ju liksom inte riktigt samma sak, om man säger. Å andra sidan går det väl inte att gräva ner sig bara för att man inte har något i klass med Ö till Ö framför sig, för det har man ju så sällan, utan att se utmaningen i de framtida utmaningarna hur små de än kan verka.

Som att få bli kvitt en förkylning.

Eller att persa på halvmaran.

Eller att persa på Lidingöloppet.

Vafan, det ser väl inte helt mörkt ut ändå.

Hösten, här kommer jag!

Se upp!

Om ni undrar vad som var så fantastiskt med Ö till Ö, så kolla in alla häftiga bilder här .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar