onsdag 19 oktober 2011

Ljus i mörkret!


Med mörkret kommer faror. Som löpare, eller fotgängare över lag, utsätter man sig ständigt för faror och när mörkret faller på så ökar farorna dramatiskt. Tänk att det ska vara så svårt att göra sig själv den lilla tjänsten att se till att synas bra. Hand upp den som äger en reflex och använder den! Jag skall villigt erkänna att jag är totalt värdelös på att använda reflex. Dock så är jag något bättre att använda reflex när jag är ute och springer. Men skall sanningen fram så är det till stor del tack vare att den är i form av en väst och att den faktiskt tar vind och att den är hyggligt vattenavvisande.

Så, på med reflexen i alla fall när ni springer!

Vad har jag sysslat med sedan Hässelbyloppet nu då? Jo, i måndags körde jag 30min på löpband följt av 30min styrka, igår brände jag av en mil i regnet och ikväll blev det 9km sociallöpning med Miranda. Miranda som lyckats missa ett crosstrainingpass, men jag tror att hon "missade" det för att slippa springa på löpband.

Och, vi såg båda till att synas i mörkret!

20111019-071546.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar