söndag 23 oktober 2011

Helt fantastisk höstdag


I morse när jag slog upp ögonen och tittade ut genom fönstret fick jag sån jäkla inspiration. Slängde iväg ett sms till Miranda, som tidigare tiggt om sällskap idag, och det positiva svaret lät inte vänta på sig. En dryg timme senare möttes vi upp utanför Willys i Sumpan. Vi sprang sedan via Huvudstabadet och Karlberg för att hämta upp Alex, som börjar ta tag i träningen igen efter ett litet brejk. Undrar om bloggandet också kommer igång?

När vi hämtat upp Alex gav vi oss av mot Kastellholmen. Där tog vi en massa bilder, jag tror att Miranda var ute efter snygg bakgrundsbild till hennes blogg.

20111023-125501.jpg

Eller så ville hon bara se lite snygga löpsteg, vad tror ni?

Hursomhelst blev det ett helt fantastiskt skönt långpass idag. Hoppas att det blir fler av dessa framöver, hösten har verkligen sin charm. Temperaturen spelar ju inte så stor roll egentligen, förutom att man måste lära sig att klä sig rätt. Det har jag i alla fall gjort i helgen, igår när det var några grader varmare hade jag mer kläder än vad jag hade idag vilket också ledde till rejält mycket blötare kläder.

Hoppas att ni andra också fått njuta av denna höstdag, jag menar att ni sluppit jobba eller sitta i en pingishall eller något annat jobbigt. 

1 kommentar:

  1. Jag njöt till fullo och hade världens bästa söndag! När världsettan mötte världstvåan i finalen fick jag en smått religiös upplevelse.. -perfektion och skicklighet på en nivå jag aldrig kunnat föreställa mig! Jag räknar iskallt med att solen kommer att lysa flera dagar. :-)

    SvaraRadera