onsdag 5 oktober 2011

Årets vintermara blir...







Imorgon är det precis en månad kvar till årets New York City Marathon går av stapeln. Och jag ska ju vara med! Shit vad häftigt det kommer att bli. Kan ni tänka er ett bättre sätt att uppleva det stora äpplet på? Jag är tveksam.

Jag kommer definitivt inte att komma dit i mitt livs löpform, men ikväll gjorde jag mitt bästa för att axlarna kommer att vara i fin form. Bara det inte kommer att vara för kallt för linne. Haha

Btw, jag smygstartar med en gissa-tiden-tävling redan nu. Så ge mig era tips redan nu så kanske jag får något att satsa mot...

3 kommentarer:

  1. 3:06.00 med ett leende på läpparna hela vägen runt

    SvaraRadera
  2. Intervallerna på Sundbybergs IP har gett så mycket spring i benen att du inte kan hålla dig från att skutta runt på 3.03.03!

    SvaraRadera
  3. Det blir 3.08.30.
    Efteråt kan du njuta av en "Center piece cinnamon bun" och en Donut med extra glacyr:-)

    SvaraRadera