lördag 23 februari 2013

Tillbaka?

Ja, jag hoppas verkligen det. Det är verkligen inte roligt att stå på läktaren och se på när alla andra, med något undantag, bara tränar och tränar. Sen inbillar man sig säkert en hel del också, det är säkert inte så att alla alla passat på att träna eller träna extra mycket just den här veckan som jag legat däckad och förkortat soffans livslängd med säkert ett år. Apropå det måste jag nog byta plats på kuddarna så att de slits jämnt. Notera!

I alla fall, idag har jag hursomhelst varit ute och testat av kroppen. Jag har läst någonstans att man är inte frisk förrän man kan springa en mil, men det testet vågade jag mig inte på. Det var inte utan besvär som jag utförde mitt test, det kändes att det inte var igår som jag sprang senast. Exempelvis drog det till lite i baksida lår när jag skulle knyta skorna. Sedan så tyckte jag att jag hade synrubbningar, men det berodde nog på att verkligheten inte återger lika skarp bild som min LG. Men allt eftersom så kändes det allt bättre, mot slutet kändes det nästan som att jag sprang på riktigt. Det finns kanske ett liv efter en dödsförkylning trots allt.

Nu laddar vi för Melodifestivalen, det ser ut att bli en jämn omgång. Jag tycker att det ska bli spännande att se Ralf Gyllenhammar, sedan känns Ulrik Munther rätt klar. Army Of Lovers och Robin går till andra chansen med Behrang Miri som outsider.

Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar