onsdag 27 februari 2013

Helt okej onsdag!

Idag har det varit en riktigt bra dag, på många sätt. Inte minst vädret har ju varit kanon.

Imorse träffade jag min blivande chef Caroline och skrev papper. Jag ser verkligen fram emot att bli en lyhörd, tävlingsinriktad, passionerad och ärlig expert.

Sedan vankades det skidor på tv. Och inte bara det, Mia och Malte kom och gjorde mig sällskap. Malte var lite svårbjuden, men Mia verkade i alla fall tycka att semlan smakade. Nästa år Malte, då är det du och jag som äter semlor! Men fruktpuré är ju inte fy skam heller. Malte visade stort intresse för skidorna och tyckte att Johan Olsson gjorde en stark insats, men att mot Northug var det inte mycket att göra. Bara att hålla med.

I eftermiddag tog jag en sväng runt sjöarna för att se hur långt jag kommit i återhämtningen från förkylningen, och det är nog en liten bit kvar innan jag kan börja träna på riktigt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar