torsdag 27 december 2012

Beslutsångest





Alltså, det är så grymt vintrigt här uppe i Ö-vik. Jag undrar hur många decimeter snö det kommit den senaste veckan? På annandagen åkte vi upp till Stefan och Gunillas stuga i Rödvattnet och halva dagen igår gick åt till att skotta. Skön träning. Vi hann med att grilla och åka lite skoter också.








Imorse åkte vi tillbaka till Bonäset och föga förvånande hade uppfarten snöat igen, så det blev ännu mer skottning. Skön träning. När vi fått bort snön och packat ur bilen så kom jag iväg på ett skidpass uppe på Skyttis. Spåren var jättefina och åkningen var en ren njutning. Jag mötte Fredrik i spåret, men var så inne i min åkning att jag inte ens kom mig för att stanna. Fokus! :-)







Baksidan med det underbara vintervädret är att jag har åkt på en sådan sjuk beslutsångest. Tanken var att åka ner till Stockholm på lördag, men nu överväger jag starkt att stanna kvar här över nyår.


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Försöker inte påverka, men du vet att du är otroligt välkommen till oss! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, och det gör det hela så mycket svårare. Dessutom vill man ju försvara frågesportsvinsten ;-)

      Radera
    2. Ja det är klart! En gång är ju ingen gång. Två gånger är respekt!

      Radera