lördag 11 augusti 2012

Skön start på semestern




Då var det äntligen min tur att få vara lite ledig den här sommaren. Det har faktiskt varit lite frustrerande att jobba medans alla andra, nästan i alla fall, varit lediga och ha kunnat träna maximalt.

Igår tog jag det bara lugnt och kollade in OS, handbollen var ju sjukt spännande men sen minns jag inte så mycket. Just det, en tysk släggkastare höll på att bli justitiemördad. Men det löste sig visst.

Imorse sov jag alldeles för länge, men tillslut kom jag iväg till Huvudstabadet för att köra några hårda femtingar för att hålla igång kroppen. Tänk, om en vecka är jag förhoppningsvis snart redo att ge mig ut på avslutande löpningen. Längtar!

Förra lördagen, på Weinesons Tri Camp, drog jag på mig lite skön Alexbränna som jag nu håller på att sudda ut. Alexbränna är, för den oinvigde, en solbränna efter triathlondräkten och är snarlik en linnebränna. Avdelningen onödigt vetande.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag ser bara glassen...var är resten av "Thomas påsen":-)?

    SvaraRadera
  2. Haha, den hämtade jag upp på vägen hem :-)

    SvaraRadera