onsdag 22 augusti 2012

Återhämtningen





Det har nu gått några dagar sedan Ironman Kalmar och återhämtningen är i full gång. Jag försöker att se till att äta ordentligt, vila och sova massor men även röra på mig. Igår var jag ute på cykeln och rullade och idag har jag sprungit av mig lite. Kroppen känns faktiskt inte så illa som jag sett fram emot.

Tanken var faktiskt att åka ut och rulla lite cykel ikväll också, men ett rejält spöregn satte stopp på det. Imorgon kanske, eller så blir det simning om det inte blir lite gymning. Än är det väl inte för sent att trimma strandmusklerna?

Annars funderar jag mycket på hur denna säsong skall avslutas och vad jag skall göra av nästa. Kanske, kanske blir det satsning på både marathon och IM. Varför skulle det inte gå, egentligen?


- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Vill man så kan man, inget snack om den saken! Nu kör vi ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha, klart att vi kör! ;-)

    SvaraRadera
  3. Ja, VARFÖR skulle inte det gå. Det ena gör att du blir bättre på det andra. Go, go, go Thomas!

    SvaraRadera
  4. Okej Sofie, du har ju verkligen visat i år att man visst kan ha två tuffa tävlingar tätt inpå varandra. Jag får snabba mig hem från Turkiet innan platserna tar slut :-)

    SvaraRadera