söndag 26 augusti 2012

Återhämtning de luxe

Vilken start på dagen!

10.30 gick bussen, Hamam stod på menyn. Det kanske låter lite konstigt att gå in i en bastu när solen skiner och temperaturen redan överstiger 30 grader. Men det var så jävla värt det.

Först tio minuter skitvarm bastu, sedan tvagning av lite turkisk pojke. Skit vad ren jag kände mig efter det, han gick på fötterna till och med. De behöver helt klart en rejäl omgång, kanske kör en separat fotmassage senare i veckan. Sedan blev det lite relax en liten stund, med lite vätskepåfyllning. Det försvann ju lite under bastun. Avslutningsvis blev det nack- och ryggmassage. Oj vad den lille killen fick jobba, det finns en hel del spänningar och knutar i min rygg. Kanske borde köra en separat ryggmassage senare i veckan också.

Resten av dagen har ägnats på först stranden och sedan vid poolen. Det går ingen nöd på mig, om man säger.

Funderar starkt på morgonjogg imorgon bitti, men då måste jag nog vara ute före kl.6 annars blir det nog för varmt. Märkligt, inte riktigt det problem man är van vid.

Annars har middagen sett ut såhär:







- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar