onsdag 11 december 2013

Äta, dricka, torka

Imorse kände jag mig helt mörbultad när jag klev upp. Gårdagens pass hade satt tydliga spår. Med viss möda fick jag ner spinninggrejerna i bagen. Jag hade ju tydligen planerat att spinna ikväll, bokningen skvallrade om inte annat om det.

Jag ångrar definitivt inte att jag åkte ner till Sickla för kvällens spinningpass. Johnne körde bokstavligen skiten ur oss. Målet med passet var att pressa mjölksyratröskeln, jag ser ett mönster, och att aldrig understiga 70% av maxpuls. För mig är det en omöjlighet att hålla upp pulsen på den nivån, men tröskeln pressade jag i alla fall hårt. Johnne drev oss till stenhårda steg-och tabataintervaller. Under hela passet påminde han oss om att äta, dricka och torka oss. Jag har tyvärr alltför sällan något med mig att äta, så jag gick nöja mig med att dricka. Och torka förstås.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar